محمدحسین خلیلی اردکانی

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: بنیان های بدی در حوزه فرهنگی شهر گذاشته شده است و چالش های زیادی در این حوزه وجود دارد که امیدواریم در بستر عقلانی مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در پانزدهمین جلسه کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر که با محوریت بررسی گزارش عملکرد سال 98 سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری این کلانشهر برگزار شد، گفت: باید منتقدین فرهنگی شهر را فرا بخوانیم تا ایرادات و اشکالات این حوزه مورد تحلیل و تجزیه قرار بگیرد و سپس برای آنها دنبال علاج و راهکار باشیم.

 وی افزود: البته بنده در زمان مدیریت قبلی سازمان فرهنگی شهرداری کرج عرصه های مختلف عملکردی سازمان را در مقیاس آنچه هست و آنچه باید باشد مورد ارزیابی قرار داده ام که نتایج آن در قالب نطق پیش از دستور و گزارش به اطلاع سازمان و هم به اطلاع همکاران محترم و رسانه ها و افکار عمومی رسید و امیدوارم که خروجی عملکرد سازمان با دغدغه های اعضای محترم سازگاری داشته باشد.

خلیلی اردکانی عنوان کرد: بنده در این خصوص با چند کلانشهر صحبت و مذاکره داشته ام تا به راهکارهای بهتر برای غنای برنامه های فرهنگی، هزینه کرد مناسب تر بودجه و در نهایت جلب نظر شهروندان به ویژه هنرمندان عزیز دست پیدا کنیم که مطالب آماده انتقال به سازمان فرهنگی شهرداری کرج است و انتظار می رود این مجموعه با بهره مندی از نیروهای کیفی و توجه به انتقادات عملکرد بهتری را ارائه کند.

به گفته عضو کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج، شکل و محتوای برنامه های فرهنگی با از برنامه ریزی های مدون زائیده شود و باید عملکرد فرهنگی مدیریت شهری به گونه ای باشد که برای خروج از معضلات راهکار ارائه کند، متاسفانه سیستم مدیریت گاهاً به قدی کُندی پیش می رود که هیچ اقدام قابل توجهی در مدیریت شهری دیده نمی شود.

خلیلی اردکانی با طرح این پرسش که مگر مناطق ده گانه شهرداری کرج بودجه مستقل فرهنگی ندارند پس چرا به سمت ایجاد پویایی فرهنگی در شهر حرکت نمی کنیم، عنوان کرد: جلسات کارشناسی ما باید خروجی داشته باشد و نتایج صحبت ها و برنامه ریزی در اصلاح عملکردها نمود پیدا کند، باید دلسوزان و دغدغه مندان و هنرمندان و صاحب نظران فرهنگی را به جلسات دعوت کنیم تا آنها نقادی کنند و راهکار ارائه نمایند. بی شک روح جلسه امروز کمیسیون دلسوزانه است و امیدوارم که جلسات نظارتی تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =