اکبر سلیم نژاد-رییس کمیسیون فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر کر ج باید بیان اینکه اداره امور شهر نباید شکل سلیقه ای به خود بگیرد، خواستار پویایی مضاعف حوزه فرهنگی مدیریت شهری بر اساس نیازهای موجود شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد در پانزدهمین کمیسیون هنر و ارتباطات که با حضور اعضای کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ضمن حمایت از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از این سازمان درخواست دارد تا هزینه کرد امور فرهنگی شهر را در راستای برنامه ریزی و نیازهای فرهنگی  شهر و هنرمندان و نشاط شهر انجام دهد.

این مسئول با بیان اینکه توقع شورای شهر از سازمان فرهنگی اجرای برنامه های مناسب فرهنگی است، افزود: این شورا ریل گذار و سیاست گذار شهرداری در انجام کارها است که توجه به برنامه های فرهنگی اولویت شهرداری و شورا است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی زیر بنای اصلی توسعه شهری است، بیان کرد: توجه به فرهنگ امروز همطراز با وظایف اصلی شهرداری در امور عمرانی و خدمات شهری اهمیت و نقش بسزایی در کاهش مخاطرات شهری دارد لذا در شهرداری توجه به مقوله پروژه ها و برنامه‌های فرهنگی که شهروندان را آموزش دهد، در اولویت قرار دارد.

سلیم نژاد تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بسترهای لازم برای یک شهر فرهنگی را فراهم کنیم تا زمینه لازم برای استفاده همه شهروندان و ایجاد شهر با نشاط داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =