عضوشورای اسلامی شهر.غدیر مهدوی

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: قطار شهری تنها با جدیت و تلاش مضاعف مجری پروژه و تامین مالی مناسب شهرداری به راه می افتد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی کلیشمی در بازدید از مراحل ساخت پروژه قطار شهری کرج ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در ماههای اخیر در زمینه راه اندازی قطار شهری اظهار داشت: جدیت و تلاش مجری پروژه در کنار تامین مالی پروژه توسط شهرداری تنها راه برای رسیدن به هدف بهره مندی مردم کرج از این وسیله مناسب حمل و نقل در سال آینده است.  

این مسئول با بیان اینکه تمام تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر کرج برای بهره برداری از فاز یک این پروژه معطوف است، تصریح کرد: سالیان متمادی است که این پروژه در حال کار است و طبق بررسی ها تاکنون بیش از ۱۸۰ میلیلارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: خط ۲ قطار شهری کرج بزرگترین خط ریلی زیر زمینی استان البرز به شمار می رود، این پروژه از سال ۸۵ عملیات اجرایی آن به طول ۲۷ کیلومتر آغاز شد و قرار بود با ۲۷ ایستگاه در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: این پروژه که به علت کمبود اعتبار و مشکلات نقدینگی سالهاست که زیر زمین در آغوش خاک گرد فراموشی بر سیمای آن نشسته بود ولی در دوره پنجم شورای اسلامی جهش خوبی گرفته است.

مهدوی یادآور شد:  بهره برداری از خطوط  قطار شهری نقش به سزایی در تسهیل جابه جایی شهروندان، کاهش استفاده از خودروهای شخصی، صرفه جویی در وقت و هزینه مردم و کاهش مشکلات ترافیک و آلودگی هوا خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =