7

اعضای شورای شهر کرج از پروژ های عمرانی منطقه ۷ شهرداری کرج بازدید و موضوعات مورد نظر را پیگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد؛ رییس شورای اسلامی شهر کرج، احد رسولی و حسین محمدی طی روزهای گذشته از منطقه ۷ شهرداری کرج بازدید کردند، پروژه های عمرانی منطقه به ویژه روند اجرای آسفالت خیابان اشتراکی شمالی مورد بررسی قرار گرفت. 

اکبر سلیم نژاد؛ رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری و شورا حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف است، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از مشکلات شهروندان در زمینه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز و...   مرتفع شود.

احد رسولی؛ عضو شورای شهر کرج با قدردانی از اقدامات انجام گرفته در منطقه ۷ تسریع در اجرای پروژه‌ها را با رعایت شاخص‌های کیفی به جهت کسب رضایت بیشت شهروندان را خواستار شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج نیز افزود: پروژه آسفالت خیابان اشتراکی در متراژی حدود ۱۵ هزار مترمربع و با بکارگیری  ماشین  آلات مکانیزه و نیروی انسانی در حال اجراست که تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

امیرحسین کاظمینی گفت: پروژه آسفالت معابر منطقه ۷ با هدف پاسخ به درخواست شهروندان و برطرف کردن مشکلات ترافیکی و جلوگیری از استهلاک وسایل نقیله و به تبع آن جلوگیری از مشکلات زیست محیطی با روندی صعودی درحال انجام است.

همچنین در این بازدیدها حسین محمدی عضو شورا و رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی شورای اسلامی شهر با اهالی و ساکنین محله حیدرآباد گفت وگو و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =