حضور زائرین اهل قبور در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) در روز جمعه پایانی سال

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج: خانواده متوفیان تنها برای فاتحه خوانی می‌توانند در آرامستان حضور پیدا کنند و برگزاری مراسم عزاداری تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

حمید رضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: در پی اطلاعیه‌های وزارت بهداشت در خصوص جلوگیری از ایجاد تجمع در مکان‌های عمومی برای کاهش میزان شیوع کرونا، درب های آرامستان بهشت سکینه (س) در فروردین و دهه اول اردیبهشت ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه بسته شد.

وی افزود: با توجه به عادی سازی امور از نیمه دوم اردیبهشت ماه، و بر اساس درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص زیارت اهل قبور در روزهای آخر هفته، درب های آرامستان بهشت سکینه (س) به طور آزمایشی از پنجشنبه و جمعه هفته گذشته باز شده است.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه فضای آرامستان باز است و امکان رعایت فاصله اجتماعی خانواده متوفیان وجود دارد، به نظر می‌رسد این طرح همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: از شهروندان درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامت خود و دیگران از تردد غیرضروری در آرامستان بهشت سکینه (س) خودداری و زمان حضور خود در این فضا را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده متوفیان تنها برای فاتحه خوانی می‌توانند در آرامستان حضور پیدا کنند و برگزاری مراسم عزاداری تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =