خانه هنرمندان

حذف نام شهرداری کرج از سردر خانه هنرمندان با مصوبه هیات امنای خانه انجام شده و تخلفی صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی، اظهار داشت: چندی پیش خبری مبنی بر حذف نام شهرداری کرج از سَردرِ خانه هنرمندان در فضای مجازی منتشر شد، خبری که با واکنش‌های زیادی همراه بود و برخی مدعی بودند حذف نام شهرداری کرج از سَردر خانه هنرمندان بدون اجازه مدیریت شهری رخ داده و برخی دیگر می‌گفتند؛ سردر خانه هنرمندان تهران و یا اصفهان نیز نامی از شهرداری به چشم نمی‌خورد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در پاسخ به اینکه اصل ماجرا چه بوده است، گفت: اواخر سال گذشته با مصوبه شورای شهر و حمایت شهردار خانه باغی واقع در بلوار ماهان به نام خانه هنرمندان نامگذاری و به نمایندگان انجمن‌های هنری شهر تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: پس از طی مراحل قانونی و تأیید فرمانداری این خانه باغ به امنای خانه هنرمندان تحویل داده شد.

معاون فرهنگی شهرداری کرج در خصوص حاشیه‌های حذف نام شهرداری کرج از سردر خانه هنرمندان، گفت: هدف مدیریت شهری ایجاد همبستگی میان هنرمندان شهر است و به همین منظور خانه باغ را تحویل آنها داده تا پاتوقی برای هنرمندان باشد.

رحیمی با اشاره به اینکه سه نفر از اعضای شورای شهر جزو هیئت امنای خانه هنرمندان هستند، گفت: موضوع حذف نام شهرداری از سردر خانه هنرمندان در جلسه‌ای مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه مطرح شد دُرست است که مالکیت خانه هنرمندان به نام شهرداری است ولی برای اینکه مرزی میان هنرمندان و مدیریت شهری نباشد و آنها حس تعلق خاطر بیشتری به آنجا داشته باشند، فقط تابلوی خانه هنرمندان سردر این مجموعه باقی بماند.

وی با تاکید بر اینکه سردر خانه هنرمندان تهران نیز فقط تابلوی خانه هنرمندان است و نامی از شهرداری نیست، گفت: با تصویب هیئت امنای خانه هنرمندان این مهم تصویب شد و تخلفی صورت نگرفته است.

به نقل از خبرگزاری مهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =