غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج: مراقبت های فردی و حفظ موازین بهداشتی در شرایط خاص کرونایی به منظور پیشگیری از انتقال آن بر همه لازم است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی درصد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور اظهارداشت:  کرونا مانند سایر ویروس‌های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری‌های خود ایمنی می‌تواند خطرناک باشد و باعث مرگ‌ و میر شود.

این مسئول تصریح کرد: این بیماری یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است که متاسفانه در کرج این پروتکل رعایت نمی شود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شاهد بازگشت به پیک بیماری کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم بود،افزود: خطر بازگشت دوباره پیک کرونا همچنان وجود دارد.

مهدوی به آمار مبتلایان این بیماری اشاره کرد و یاآور شد: ما باید مهارت زندگی و انجام امورات در شرایط کرونایی را داشته و فاصله گذاری اجتماعی را تا خروج از وضعیت قرمز شهرستان ادامه دهیم.

به گفته رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج، برای تامین سلامت مردم و کارکنان، مدیریت شهری کرج باید ابتدا خود رعایت کند و تدابیر و پروتکل‌های فاصله گذاری هوشمند را با دقت و ظرافت لازم پیش بینی و اجرا نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =