ناصربخت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج: به منظور همراهی با شهروندان و کاهش فشارهای اقتصادی برای مقابله با کرونا ویروس در فروردین امسال ۲۰ درصد از حقوق مدیران این دستگاه کاهش یافت.

احمد ناصربخت در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با تاکید بر اینکه با مدیریت نسبی کرونا ویروس اکنون پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری کرج در اردیبهشت ماه بر اساس تدابیر شهردار کرج و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان شهرداری به روال گذشته بازگشته است، اظهار داشت: از مجموعه مدیریت شهری به دلیل همراهی با این دستور العمل قدردانی می کنم.  

این مسئول با اشاره به اینکه شیوع بیماری کووید ۱۹ در سال جاری، مشکلات بسیاری را به ویژه برای دستگاه های خدمات رسان مثل شهرداری ها که درآمدِ آنها به صورت مستقیم با پرداختی های شهروندان مربوط است، ایجاد کرده، ادامه داد: با رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس را شکست خواهیم داد. 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در ادامه به تلاش های صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج برای مبارزه با انتشار ویروس کرونا و حمایت از مدافعان سلامت، اشاره کرد و افزود: استفاده از ۲ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده در سطح معابر و بوستان ها از زمان شیوع کرونا تاکنون، تعطیلی پارک ها و بوستان های کرج تا زمان اعلام رسمی از سوی ستاد مقابله با کرونا، کنترل ها و پروتکل های لازم به هنگام انجام مراحل دفن اموات در آرامستان های کرج، اجرای خدمات غیر حضوری به منظور کاهش مراجعات و ... از جمله اقدامات مدیریت شهری در این زمینه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =