جلسه شهردار کرج با مسئولان اداره برق استان البرز

آسفالت معابر اصلی اگرچه قابل دفاع است اما در معابر فرعی با مشکلات جدی در زمینه آسفالت روبرو هستیم. برای اصلاح این امر ضروری است عملیات تولید و توزیع آسفالت با سرعت و دقت قابل توجهی انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه پایش پروژه های عمرانی اولویت دار با اذعان بر اینکه مردم قبل از هر چیز زمین زیر پا و کیفیت آسفالت آن را مشاهده می کنند، بر هدف گذاری شهرداری کرج مبنی بر توزیع حداقل ۳۵۰ هزار تن آسفالت در سال جاری تاکید کرد.

وی با اشاره به خرید و ذخیره ی حدود هفت هزار تن قیر در کرج، تولید روزانه دو هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت کرج را مطلوب ارزیابی کرد.

این مسئول ادامه داد: با این میزان تولید می توانیم بخش زیادی از نیازهای شهر کرج در حوزه آسفالت اعم از تراش و روکش و آسفالت معابر را مورد پوشش قرار دهیم.

شهردار کرج، از فعالیت های خوب زیرمجموعه های این دستگاه از جمله مناطق و سازمان ها برای پیشبرد طرح های اولویت دار سال ۹۹، قدردانی کرد و به ویژه پیشرفت در پروژه قطار شهری را موجب امیدواری و دلگرمی مردم عنوان کرد.

این مسئول اذعان داشت: احداث پارک اقوام و پارک ۷۲ هکتاری نیز از اقدامات شاخصی است که با توجه به دارا بودن بخش های مختلف از جمله پیست دوچرخه سواری و آبشار، می توانیم بخشی از نیازهای تفریحی و ورزشی شهروندان را تامین کنیم.

مقام عالی شهرداری کرج همچنین در این جلسه بر تعیین تکلیف و اجرای هر چه سریع تر پیاده راه رجایی شهر نیز تاکید کرد و از مسئولان مربوطه خواست موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

گفتنی است؛ این نشست با عنوان جلسه پایش طرح های عمرانی اولویت دار سال ۹۹ امروز در سالن جلسات شهرداری کرج برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =