نورپردازی نقطه ای

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح آشکار سازی گذرگاه عابرین پیاده با نورپردازی نقطه‎ای در بلوار شهید چمران"میدان امام حسین" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد اظهار داشت: تردد شبانه یکی از مهم‌ترین عوامل خطر ساز برای عابرین پیاده محسوب می‌شود به طوری که معمولا تعداد زیادی از تصادفات عابرین پیاده در اولین ساعات تاریکی رخ می‌دهد.

به گفته وی؛ سالانه تعداد زیادی از عابرین پیاده در اثر تصادف های رانندگی مجروح و برخی دچار معلولیت و ناتوانی‌های دائمی می‌شوند که این مهم اثرات جبران ناپذیر روانی و اقتصادی را برای خود و خانواده این افراد ایجاد می‌کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اجرای روش‌های ایمن سازی مسیر تردد عابرین پیاده نقش مهمی در پیشگیری از این تصادف ها ایفا می کند، خاطرنشان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با استفاده از فناوری‌های نوین، زیرساخت ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد شهروندان از گذرگاه‌های عابر پیاده ایجاد کرده که اجرای طرح آشکارسازی مسیر عابر پیاده از جمله این اقدامات است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح آشکار سازی مسیر عابر پیاده با نورپردازی نقطه‎ای در بلوار شهید چمران "میدان امام حسین"، گفت: در حال حاضر ۵ گذرگاه عابر پیاده در کرج به سیستم نوین آشکار سازی نقطه‎ای مجهز شده است.

احمدی نژاد در پایان گفت: نور و روشنایی با ایجاد امنیت و کاهش خطرات ناشی از تصادف؛ ترددی کم خطر برای عابران پیاده و رانندگان وسایل نقلیه رقم می‌زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =