منصور وحیدی

منصور وحیدی؛ ریٔیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج در پیامی روز قدس را نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزادسازی قدس از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در این پیام آمده است: 
روز قدس روز احیای روحیه ظلم ستیزی و نمادی از وحدت امت اسلامی در رو یا رویی با جنایات صهیونیسم جهانی است. این روز یادگار، ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزادسازی قدس از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

سال هاست که به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسیٔله قدس و فلسطین به مهم ترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است، اگرچه در سایه سکوت مرگبار جوامع بشری و موضع منفعلانه آنان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فزونی یافته است. این امر وظیفه جامعه جهانی را در برابر این فجایع سنگین تر می کند چرا که رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود ارزش های انسانی را نشانه رفته است و هر فرد صاحب تفکر و اندیشه به ویژه مسلمانان که پیرو آیین صلح و دوستی هستند می بایست برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خویش در عرصه گیتی تلاش کند.

در پایان از خداوند بزرگ می خواهم در سایه قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه میهمانی خدا و شب های پر برکت قدر، زیباترین تقدیر را برای جهان اسلام رقم زده تا شاهد همدلی و همگرایی امت اسلامی و برپایی عدل و داد در سراسر جهان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =