قدس ۹۹

نواها و سرودهای نوجوانان خوش غیرت و انقلابی کرج با مضامین گوناگون و به زبان های مختلف در محل میدان قدس اجرا و تقدیم نوجوانان و نسل آینده ساز فلسطین و مردم مظلوم سراسر دنیا شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، با توجه به برهه حساس تاریخی که جهان شاهد آن است، روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و لزوم هم صدایی و همگرایی بیشتر مردم آزادیخواه جهان را می مطلبد.

به همین جهت، در شهر کرج بدلیل شرایط حساس موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم های تجمعی، مجموعه مدیریت شهری و در ذیل آن سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای خیابانی کرد تا سهم شهر کرج و استان البرز را در دفاع جانانه از مردم قدس شریف اعلام دارد.

در همین راستا، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و همچنین با حضور مردم مهربان کرج، پرچم فلسطین اشغالی در محل میدان قدس که از دیرباز به این عنوان نامگذاری شده، به اهتزاز درامد تا برگ زرین دیگری در دفاع از حقانیت فلسطین و مردم مظلوم غزه و... به گوش جهانیان مخابره گردد.

گام بعدی و اقدام ویژه ی امروز، اجرای سرودهای حماسی در رثای قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم جهان، بویژه قدس اشغالی بود. سرودهایی که هر کدام شور و شعور والای هر ایرانی غیرتمند را به جوش آورده و همچنان یاد و نام قدس را در دلهای مردم جاری نمود. این نواها و سرودها توسط گروه سرود تحت نظارت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، بنام "سوره آفتاب البرز" که متشکل از نوجوانان خوش غیرت و انقلابی کرج است، با مضامین گوناگون و به زبان های مختلف در محل میدان قدس اجرا و تقدیم نوجوانان، نسل آینده ساز فلسطین و مردم مظلوم سراسر دنیا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =