64

این سازمان به منظور جبران فرصت های گردشگری از دست رفته طرح‌های متنوعی را برای دوران پسا کرونا برنامه ریزی کرده تا به محض اتمام این دوران، کرج همچنان به عنوان مقصد گردشگری انتخاب شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به ادامه فعالیتهای زیباسازی در کاخ مروارید اظهار داشت: علاوه بر رسیدگی، بازپیرایی و احیای ۲۷ هکتار از فضای سبز کاخ مروارید، عملیات زیباسازی، رنگ آمیزی، مرمت، بازسازی، مناسب سازیِ آسفالت و استقرار مبلمان شهری نیز در این مجموعه تاریخی انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه رنگ آمیزی و نورپردازی محوطه کاخ مروارید یکی از اقداماتی است که می تواند تاثیر زیادی بر روحیه شهروندان بگذارد، افزود: عملیات نصب ۴۰ عدد پایه چراغ جدید نیز در کاخ مروارید انجام شده و با نورپردازی ویژه ای که در این مجموعه صورت می گیرد شهروندان می توانند شاهد زیبایی آن در هنگام شب نیز باشند.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج؛ علاوه بر لکه گیری، بهسازی، آب‌بندی و آبگیری دریاچه، تابلوهای برق و تاسیسات آبیاری و پمپ ها آب کاخ مروارید نیز تعمیر و تعویض شده است.

وی در ادامه، آماده سازی کاخ مروراید برای برگزاری جشنواره پاییزی گلهای داوودی را از اولویت برنامه های سازمان عنوان کرد و ادامه داد: تلاش ما تبدیل مجموعه تاریخی کاخ مروارید کرج به یکی از مهمترین پتانسیل‌های گردشگری این کلانشهر است.

بضاعتی پور خاطرنشان کرد: این سازمان به منظور جبران فرصت های گردشگری از دست رفته طرح‌های متنوعی را برای دوران پسا کرونا برنامه ریزی کرده تا به محض اتمام این دوران، کرج همچنان به عنوان مقصد گردشگری انتخاب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =