حسین محمدی-رییس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهر

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: شهرداری کرج هر چه سریعتر لیست آمار تعداد خودرو و املاک سازمانی را به شورای شهر ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی در نطق پیش از دستور صد و نود و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از عدم پاسخ شهردار به سئوالات مطرح شده، اظهارداشت: طی دو مکاتبه از شهرداری کرج درخواست کردیم که لیستی از خودروها و املاک سازمانی و موقعیت آنها و اینکه چه اشخاصی  در درون سازمان و بیرون سازمان از این امکانات استفاده می کنند ارائه شود که تاکنون پاسخی دریافت نکرده ام.

این مسئول تصریح کرد: اخیرا نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهرارسال شده مبنی بر اینکه شهرداری پاسخ این سئوال ها را ارائه داده اما تاکنون هیچ نامه ای از سوی شهرداری دریافت نشده است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج افزود: شهرداری بایستی احساس مسئولیت کند و در خصوص سئوالاتی که ارائه شده است سریعا پاسخ آنرا ارائه دهد.

محمدی بیان کرد: همچنین  در کمیسیون تلفیق فرمی طراحی  و به شهرداری ارائه شد مبنی بر اینکه وضعیت نیروهای انسانی از سال 92 تا 98 در غالب جدول ارائه شود ولی تاکنون در این خصوص نیزهیچ جوابی دریافت نشده و اگر پاسخی ارائه شده خیلی ناقص است.

وی یادآور شد: اخیرا نامه ای از سوی سازمان بازرسی استان البرز به رئیس شورا در خصوص مبنی بر عدم اهتمام شورای شهر و شهرداری برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر  ارسال شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: واقعا سازمان بازرسی کل کشوراگر این بررسی را کرده و اعلام کرده که شورای شهر اهتمام بر جلوگیری ساخت و سازها را ندارد این موضوع مهم باید در دستور کار قرار گیرد لذا  بارها در این خصوص تذکر داده ایم  در این راستا خواهشمندم با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار جلسه ای برگزار و گزارشی ارائه شود و اگر مواردی هست برطرف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =