• ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
  • کد خبر: 74326
وحیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید بپذیریم که سرمایه گذاری در سطح کلان کشور ضعیف است و سالهاست با آن دچار چالش هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، منصور وحیدی در دهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی بر لزوم ایجاد جاذبه‌های سرمایه گذاری در همه رده‌های مدیریت شهری اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت بخش خصوصی و شهرداری منجر به افزایش کیفیت زندگی مردم می شود.

این مسئول با بیان اینکه خطای انحرافی در سرمایه گذاری شده است، تصریح کرد: مدیریت شهری نیز باید به این باور جمعی برسد که ورود بخش خصوصی برای کمک به اداره شهر ضروری است هر چند این ورود نیز نیاز به ملزوماتی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه جنس سرمایه‌گذاری در شهرداری با دیگر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است، افزود: مثلا پارک شهریار پروژه مهمی است که خود مدیریت شهری می تواند با تخصیص اعتبار در طول 6 ماه تکمیل و از بلتکلیفی نجات دهد.

وحیدی یادآور شد: بسیاری از پروژه‌های مشارکتی همچون پارک شهریار، بازار پونه ، گالری مهرویلا و ... پس از گذشت سال‌ها اجرا نشده و بلاتکلیف است این در حالی است که در شهرداری‌ استقبال خوبی از سرمایه گذاران این بخش نمی شود در این راستا باید از سازمان سرمایه گذاری حمایت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =