بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: جانمایی و احداث بازارهای میوه و تره بار بر مبنای نیاز سنجی مناطق مختلف شهر در تسهیل دسترسی‌های مردمی به این بازارها و بهره‌گیری از فضاهای قابل استفاده راه اندازی ‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج فریده بزنی بیرانوند در دهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شورای اسلامی اظهار داشت: وجود بازارچه های میوه وتره بار در سطح شهر  موجب دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج زندگی آنها می شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری به‌عنوان یک نهاد اجتماعی و خدماتی با ایجاد و توسعه روز بازارها به دنبال خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان شود، افزود: این بازارچه ها که تحت نظارت شهرداری اداره می شوند اطمینان خاطری را در خانواده برای تهیه مایحتاج خود به وجود آورد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: در این زمینه سعی شود تا با راه اندازی بازارهای جدید در سطح مناطق دهگانه کرج  دسترسی شهروندان برای تهیه مایحتاج خود را آسان و اطمینان خاطر برای خرید از لحاظ قیمت و کیفیت را به وجود آوریم.

بزنی بیرانوند هدف اصلی از راه‌اندازی روز بازار در نقاط مختلف شهر را ساماندهی دستفروشان ذکر کرد و افزود: با افزایش این بازارها به‌دنبال انضباط ‌بخشی و ساماندهی این قشر از جامعه هستیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: روز بازارها به‌ صورت مستقیم منجر به اشتغال‌زایی و تامین معیشت شهروندانی می‌شود که از این راه امرار و معاش می‌کنند لذا به‌ طور قطع  منجر به کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جلسات مستمری درباره تشکیل بازارهای جدید و کاهش موارد رفع سد معبر در سطح شهر توسط معاونت خدمات شهر وسازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی  تشکیل‌ شده که با به ثمر رسیدن نتایج این تلاش‌ها، شاهد بهبود منظر عمومی وساماندهی این مشاغل در شهر خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =