احمد خیری

شهروندان می توانند با ارسال عدد ۴ به شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۸۹۳ لینک دانلود اپلیکیشن "به روب" را دریافت کنند.

احمد خیری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به دستور ستاد مقابله با کرونا خصوص تعلیق کلیه فعالیت ها در حوزه تفکیک از مبداء پسماندهای خشک به جهت پرخطر بودن این فعالیت ها افزود: در پی این دستورالعمل سازمان متبوع و طی ابلاغیه ای کلیه فعالیت های پیمانکار این حوزه را از ابتدای اسفند سال گذشته تا ۱۰ خرداد سال جاری تعلیق و از فعالیت عوامل آن در سطح شهرجلوگیری کرد.

 وی ادامه داد: در پی آن ابلاغیه و با اطلاع رسانی  قبلی فعالیت سامانه هوشمند جمع آوری پسماند خشک با نام"به روب" به صورت گسترده و وسیعی فعالیت خود را آغاز کرده که شهروندان می توانند با ارسال عدد ۴ به شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۸۹۳ لینک دانلود اپلیکیشن "به روب" را دریافت کنند.

این مسئول در خصوص نوع تعامل این سامانه با شهروندان گفت: با توجه به استقرار کلیه عوامل و همکاران مرتط با موضوع در سطح شهر، به محض اعلام شهروندان در سامانه جهت تحویل پسماند خشک، عوامل سازمان در ساعات و آدرس تعیین شده توسط شهروندان بلافاصله اعزام خواهند شد و ضمن تحویل پسماند، مبلغ متناسب با میزان آن در کیف پول الکترونیکی هر شهروند واریز خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان پسماند؛ شهروندان می توانند لینک عضویت در سامانه "به روب" را از طریق موتورهای جستجوگر و کافه بازار هم دریافت نمایند.

وی در ادامه همزمان به پیش بینی چهار هزار مخزن ذخیره سازی پسماند خشک با حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر کرج در نقاط مختلف شهر اعم از ادارات دستگاه های اجرایی، مراکز و معابر پرتردد شهری و غیره اشاره کرد و افزود: در این خصوص ضمن ابلاغ دستورالعمل های مربوطه به نمایندگان این دستگاه ها نیز آموزش های لازم داده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =