احد رسولی -رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری و بافت های فرسوده

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج بر شیوه جانمایی و مکان یابی مناسب بیلبوردها و تابلوهای سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، احد رسولی عصر امروز یکشنبه ۱۸ خرداد طی نطق پیش از دستور در ابتدای صد و نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از سازمان سیما و منظر شهری این کلانشهر، خواستار جانمایی صحیح بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر به منظور رفع اغتشاشات بصری شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید و دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر بر نحوه صحیح جانمایی تابلوها، بیلبوردها و سازه های تبلیغاتی در سطح شهر و عدم توجه به این موضوع، متاسفانه شاهد آشفتگی بصری در شهر هستیم که چهره نازیبایی به شهر داده و نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است.

رسولی با اشاره به وجود تابلو و بیلبوردهای فراوان در ‌محدوده میدان آزادگان کرج بیان کرد: ضرورت نصب این تعداد از تابلوها چیست؟ تنها نازیبایی و آشفتگی بصری ایجاد نموده است. رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج از سازمان زیباسازی و روابط عمومی شهرداری کرج خواست تا با همکاری و نظارت دقیق تر در جانمایی تابلوها وضعیت شهر را از این وضعیت آشفته نجات دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =