ماده 100

طرح تفصیلی بر مبنای تراکم جمعیت سال های گذشته تهیه شده است؛ این طرح باید بر اساس میزان مهاجرپذیری شهر کرج و استان البرز مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسن مددی در جلسه ای که به منظور بحث و بررسی در خصوص آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری کرج برگزار شد، به طرح برخی مشکلات در زمینه تخلفات ساختمانی و نحوه برخورد شهرداری ها با این معضلات پرداخت.

وی تاکید کرد: طبق قانون کمیسیون ماده ۱۰۰، اصل بر تخریب بناهای متخلف است و در موارد نادر به اخذ جریمه تکیه کرده است.

این مسئول، بازنگری در طرح تفصیلی  را عامل پیشگیری از فساد و تخلفات ساختمانی ارزیابی کرد و ادامه داد: با این اقدام امکان کسب درآمد پایدار برای شهرداری افزایش می یابد و تمرکز بودجه این دستگاه از روی جرایم کمیسیون ماده صد برداشته خواهد شد.

وی، اذعان داشت: برای رفع این مشکلات با وزارت مسکن و شهرسازی وارد مذاکره شدیم و موافقت این ارگان را برای امکان بازنگری در طرح تفصیلی دریافت کرده ایم.

این مسئول اضافه کرد: بازنگری در طرح تفصیلی موجب بهبود ارائه خدمات توسط دستگاه های خدماتی می شود.

 مددی، بر ضرورت برخورد با متخلفان از اولین لحظه بروز تخلف، تاکید و شهرداران را مکلف کرد در قبال تخلفات ساخت و ساز به سرعت و بر مبنای قانون برخورد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز، کسری پارکینگ، تصرف در مشاعات و فضاهای نورگیر را از تخلفات مهمی ارزیابی کرد که باید به آنها توجه ویژه صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =