ا یین افتتاح پروژ های عمرانی که صبح امروز در منطقه 7 کرج

بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه ۷ با ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال، دومین گام از شنبه های جهادی است که با حمایت شورای اسلامی شهر و اهتمام شهرداری کرج در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علی کمالی زاده در آیین افتتاح پروژ های عمرانی که صبح امروز در منطقه ۷ کرج به بهره برداری رسید، گفت: اولویت شهرداری کرج خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار در استان است و تا پایان سال بیشترین بهره برداری پروژه را در این مناطق خواهیم داشت.

شهردار کرج افزود: این پروژه ها شامل سالن دو منظوره بحران – ورزشی، بلوار مصطفی خمینی شمالی و بلوار ۳۵ متری است که از ۳ سال پیش آغاز و امروز با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

وی با شاره به اینکه تراکم جمعیت شهر کرج ۱۱ برابر تراکم کشور است و این روند بدلیل مهاجر پذیر بودن شهر رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: این موضوع مدیریت شهری را ملزم می کند در جهت کاهش بار ترافیکی معابر، شریان هایی که در طرح های تفضیلی قرار دارد را باسرعت بیشتر به بهره برداری برساند.

شهردار کلانشهر کرج یکی از این طرح ها را ادامه بلوار انقلاب برشمرد که به طول ۲.۵ کیلومتر حدفاصل بلوار موذن تا انتهای بلوار شهید مصطفی خمینی است که با اجرای آن می توان گام موثری در جهت کاهش بار ترافیکی این محدوده برداشت.

وی همچنین به افتتاح سالن دو منظوره ورزشی و بحران که به متراژ یک هزار متر در این منطقه ساخته شده است، اشاره و بیان کرد: احداث سالن های دو منظوره بدلیل عدم الزام قانونی در ساخت و ساز آن و کمبود سرانه های ورزشی در شهر، شهرداری را ملزم کرده تا احداث این سالن ها را دربرنامه های آتی خود قرار دهد.

کمالی زاده همچنین از ساخت  ۶ سالن ورزشی دیگر طی سال جاری با حمایت شورای اسلامی شهر کرج خبر داد و گفت: افرایش سرانه های ورزشی به ویژه در مناطق محروم از برنامه های است که مدیریت شهری در سال جاری به آن می پردازد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: بیشترین درخواست های  شهروندان این منطقه بهسازی آسفالت بلوار موذن می باشد که این امر نیز به همت مسئولین شهرداری کرج انجام شده است و امیداورم که طی سال جاری با هدفگذاری که برای تولید ۳۵۰ هزار تن آسفالت در نظر گرفته شده است بتوانیم معابر و مسیر های ترددشهر را به نحو احسن بهسازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =