5

با ایده شهرهوشمند می‌توان بنیان تحولی عمیق در جهت تغییر زندگی مردم ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سیدرضا فیض در جلسه پیشبرد شهر هوشمند (شهرداری مجازی) که به منظور پیشرفت اهداف وبرنامه ها و رسیدگی به مشکلات و موانع اجرایی و پالایش عملکرد اجرای این طرح در منطقه برگزار شد، گفت: پیشرفت‌های بسیاری به ویژه در امر زیرساخت فناوری طرح شهر هوشمند در منطقه حاصل شده است.

این مسئول بر اهمیت برخورد صادقانه، شفاف، مسئولانه و پاسخگوئی سریع به مطالبات و مراجعات عمومی تاکید کرد و خواستار تعهد سازمانی و مسئولیت پذیری کارکنان در جهت رسیدگی به درخواست ها و رضایت شهروندان شده است.

 وی خاطرنشان کرد: اقداماتی در خصوص حذف فرآیند دستی و سیستمی شدن کلیه اقدامات از طریق سامانه های مرتبط به منظور سهولت کار و رفاه حال ارباب رجوع  ها در حال برنامه ریزی است که در این مورد با تجهیز و خرید سیستم ها امکان پیگیری و ارتباط بین کارشناسان مربوطه از طریق سامانه های مذکور میسر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز گفت: اولویت  برنامه ریزی های شکل گرفته باید در راستای هوشمند سازی خدمات شهرداری، سهولت کار، رفاه حال شهروندان وشفاف سازی  همچنین اطلاع رسانی و جلوگیری از رفت و آمد های مکررارباب رجوع ها درشهرداری ها باشد.

محمدحسین خلیلی اردکانی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح حضور فیزیکی پرونده ها و مکاتبات اداری و حضور ارباب رجوع  مگر در موارد تکمیلی که نیاز باشد به حداقل ممکن برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =