محمد نبیونی-رییس کمیسیون سرمایه گذاری وامور مشارکت ها

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج: عملیات تعریض اتوبان کرج _ قزوین در محدوده پل فردیس تا پل شهدای حصارک با کندی پیش می رود و نمای بسیار نامناسبی برای مسافران عبوری ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و نود و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: عملیات تعریض اتوبان کرج- قزوین در محدوده پل فردیس تا پل شهدای حصارک با کندی پیش می رود و نمای بسیار نامناسبی ایجاد کرده و مدت طولانی است که عملیات عمرانی میدانی محدوده توسط اداره کل راهنمایی و رانندگی استان با سرعت بسیار پایین انجام می شود در این راستا از شهرداردرخواست رسیدگی و شتاب بخشیدن به اجرای این طرح را دارم.

عضو شورای شهر کرج ضمن قدردانی از حوزه فرهنگی و عمرانی شهرداری کرج بابت احداث و راه اندازی و بهره برداری سراهای محله بیان کرد: شهرداری کرج با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی تصمیم به راه اندازی سرای محلات در مناطق گوناگون شهر کرج گرفته  که ان شالله بزودی آیین افتتاحیه سایر سرای محلات در مناطق دیگر شهرداری برگزار خواهد شد.

این مسئول در تذکر دیگری به مدیریت شهری تصریح کرد: بهسازی و مناسب سازی خیابان اصلی داخل پارک باغستان واقع در دهکده توریستی گردشگری باغستان و انجام کف پوش مناسب برای جلوگیری از آلودگی، تامین روشنایی معابر جدید داخل این پارک، بهسازی و تکمیل نرده های حفاظتی آینده های این پارک بویژه ایجاد دیوار حفاظتی اطراف آب بند جدید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج  در خصوص تذکری در خصوص توقف عملیات عمرانی پل در حال احداث بیان کرد: عملیات عمرانی پل در حال احداث در محدوده خیابان شبنم در محدوده باغستان طی یک ماهه اخیر متوقف شده در این راستا از شهردار منطقه درخواست دارم تا برای تسریع و تکمیل این پروژه اقدام کند.

نبیونی طی تذکر دیگر تاکید کرد: درخواست اهالی منطقه ۴ شهرداری کرج درخصوص آسفالت خیابان منتهی به کارخانه آبنوس (کارخانه بتن) و رسیدگی بیشتر به این منطقه توسط شهردار پی گیری شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =