عباس زارع- رییس شورای اسلامی شهر کرج

جلسه احیا و حفظ محلات قدیمی با حضوراعضای شورای اسلامی شهر کرج در راستای طراحی و باز زنده سازی کوچه های خلج آباد، حصار و سرجوب در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع؛ رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه با اهمیت موضوع محله خلج آباد به عنوان یکی از قدیمی ترین محلات کرج، تهیه و اجرای این طرح را گام بلند مدیریت شهری در توسعه محلات و بازیابی هویت قدیمی شهر کرج دانست و بر اهمیت فضای اطراف رودخانه کرج به عنوان پتانسیلی طبیعی جهت ایجاد فضای عمومی سرزنده شهری تاکید کرد.

احد رسولی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج، اهمیت محلاتی همچون خلج آباد را به عنوان ریه های شهرو شناساندن شهر کرج به مردم دیگر شهرها بسیار مهم توصیف و ابراز امیدواری کرد که این طرح هر چه سریعتر تهیه و به مرحله اجرا برسد.

سارا دشت گرد؛ عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج نیز در حاشیه این جلسه به روشهای احیاء و باززنده سازی بافت های فرسوده شهری و مراکز محله ها اشاره کرد و گفت: استفاده از سازه های سبک و مصالح بوم آورد جهت تقویت خاطره انگیزی و پایداری فضا می تواند از جمله طرح های مورداستفاده در این پروژه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =