خط کشی

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای بیش از ۲۰ هزار متر خط کشی محوری و رنگ آمیزی سرعتکاه در معابر مناطق ۷،۶،۴ و ۹ شهرداری کرج توسط عوامل ترافیکی سازمان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسن پاکاری افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی و تسریع و سهولت در تردد خودروها بیش از ۲۰ هزار متر از معابر حوزه مناطق ۶،۷ و ۹ شهرداری کرج خط کشی شده و این عملیات در سایر معابر ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: این خط کشی ها در دو بخش ممتد و منقطع در دو لاین شمال و جنوب بلوار موذن از شهرک جهازی ها تا باغستان و اشتراکی شمالی در منطقه ۷، بلوار دانش آموز از بعد از زیرگذر شهدای دانش آموز تا میدان مادر و بلوار علامه جعفری در منطقه ۹، لاین کندرو اتوبان تهران – قزوین (قزلحصار) و پل حصارک در منطقه ۶ با استفاده از رنگ سرد ترافیکی عملیاتی شده است.

این مسئول همچنین از رنگ آمیزی ۳ سرعتکاه در بلوار صد غربی مهرشهر واقع در منطقه ۴ شهرداری کرج با استفاده از رنگ دوجزئی خبر داد و افزود : بعد از اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر یاد شده، خط کشی محوری  با هدف افزایش ضریب ایمنی، نظم بخشیدن به رفت و آمد وسایل نقلیه و پیشگیری از برخورد وکاهش حوادث، مطابق اصول استاندارد اجرایی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =