افتتاحیه پارک امید

اگر قرار بود پروژه احداث پارک امید در حال حاضر انجام شود بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه بر می داشت، اما با اعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در آئین بهره برداری از پارک امید اظهار داشت: این پارک در فضایی احداث شده است که در سالیان قبل اهالی شهرک بعثت در این محدوده از لرزش خانه هایشان و ترک های ایجاد شده در واحد مسکونی خود دائما گلایه مند بودند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در قالب احداث پارک امید در واقع پروژه ای پایه ریزی شده است تا با اجرای آن پایدار سازی منازل مسکونی شهرک بعثت نیز عملیاتی شود، گفت: یرای ساخت این پارک و احداث دیوار آن از سال ۹۲ کارهای عملیاتی آغاز شد، علاوه  بر ساخت دیوار حدود یک هکتار زمین در این نقطه که قرار بود پایانه و ترمینال مسافری بین شهری شود مورد رسیدگی قرار گرفت و با تصمیم خوب شورای شهر پنجم برای ساخت پارکی نوین، اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه پارک امید در ابتدای محور کرج - چالوس احداث شده که یکی از محورهای مواصلاتی مهم کشور است، عنوان کرد: مسافران در راه برگشت از شمال گاهی در ساعات پایانی شب به ابتدای محور در کرج می رسند و اکنون فضای مناسبی با احداث پارک امید برای حضور و اقامت کوتاه مدت این مسافران فراهم کرده است.

کمالی زاده با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است که به سوی انجام پروژه های انسان محور و ایجاد شهری پایدار حرکت کنیم، افزود: برنامه ریزی مناسب برای بیش از ۲۰ هفته افتتاح پروژه های عمرانی، فضای سبز، محیط زیستی و فرهنگی در سطح کرج مدنظر قرار داده شده و امید است در سال ۹۹ با بهره برداری از این پروژه ها گام مهمی در راستای رفاه شهروندان و خدمت به آنها رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =