حسین محمدی-رییس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهر

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج خواستار پیگرد قانونی پیمانکار تفکیک زباله از مبداء و برخورد با تخلفات آشکار این شرکت شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی در نطق پیش از دستور صد و نود و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: سال گذشته قراردادی فی مابین شهردار و پیمانکار جهت واگذاری امتیاز تفکیک زباله از مبداء به ارزش ماهانه ۲۰ میلیارد ریال منعقد شد که بنا به دلایلی بعد مدتی فسخ شد.

وی افزود: به همین جهت قرارداد دیگری با یکی از شرکت های فعال در زمینه تفکیک زباله از مبداء به ارزش ماهانه ۱۲ میلیارد ریال منعقد شد که با زمان شیوع ویروس کرونا همزمان و متاسفانه این قرارداد نیز به مرحله فسخ رسید و پیمانکار از عمل به تعهدات قانونی اش سرباز زد.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه برغم تعلیق قرارداد از سوی کارفرما، پیمانکار ظرف بیش از ۲ ماه اخیر به فرایند تفکیک زباله از مبدا ادامه می دهد و از این محل سود قابل توجهی نیز کسب کرده اما حاضر به پرداخت حقوق قانونی شهرداری کرج نیست که باید مورد پیگرد قانونی و قضایی قرار گیرد. عدم توجه لازم به این موضوع موجب شده تا شرکت تصور کند که بدون قرارداد قادر به پیشبرد اهداف اقتصادی خود است و باید سریعاً به مسئله ورود جدی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =