شورای برنامه ریزی

سال گذشته با وجود تحریم های اقتصادی و عدم استقبال پیمانکاران از مناقصه ها، با تلاش صادقانه مدیران توانستیم ۸۴ درصد از بودجه عمرانی را جذب کنیم که این مهم در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در اولین جلسه شورای برنامه ریزی در سال جاری با اشاره به جذب ۸۴ درصدی بودجه عمرانی در سال گذشته از مدیران، معاونان و روسای سازمان ها به منظور تحقق این مهم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اولین جلسه شورای برنامه ریزی به صورت پروژه محور برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به اولویت بندی پروژه ها ضروری است تا جلسه ها بر همین منوال برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: با برنامه ریزی انجام گرفته مقرر شده تا هر شنبه یک پروژه به بهره برداری برسد که تاکنون سه هفته از این طرح جهادی سپری شده و این اقدام همچنان ادامه دارد.

شهردار کرج اضافه کرد: قطع یقین اجرا و پیوستگی این طرح ادامه نخواهد داشت جز با تلاش و پیگیری مدیران. امیدوارم تا پایان سال بتوانیم خدمات ارزنده ای در قالب این طرح به شهروندان ارائه کنیم.

کمالی زاده در بخش دیگری به ۲۸ پروژه عمرانی اولویت دار اشاره کرد و از مدیران خواست پروژه هایی که فاقد اولویت هستند حذف و پروژه هایی که روی مدارِ سرعت قرار دارند با کیفیت بالاتری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه آسفالت نیز یکی از این ۲۸ پروژه اولویت دار است، تاکید کرد: هدف گذاری امسال تولید و توزیع ۳۵۰ هزار تن آسفالت است که امیدوارم به این مهم جامه عمل بپوشانیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =