شهردار کرج

به توجه به رشد روزافزون زندگی شهری توجه به مخاطره های محیط زیستی حاصل از فعالیت انسانی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز نخستین وبینار تخصصی با موضوع "نقش مدیریت شهری در فرهنگسازی حفاظت از محیط زیست" با حضور اساتید دانشگاه تهران و مسئولین شهری برگزار شد.

در این وبینار علی کمالی زاده شهردار کرج به همراه رحیم خستو نائب رئیس شورا و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی رئیس کمیسیون محیط زیست سلامت و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین اساتید گروه محیط زیست دانشگاه تهران به بحث و بررسی موضوع پرداختند.

علیرضا رحیمی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در حاشیه این وبینار تخصصی گفت: با توجه به این که روز به روز بر تعداد جمعیت شهرنشین افزوده می‌شود، یکی از مهمترین نیازهای بشر در زندگی شهری توجه به مخاطرات محیط زیستی حاصل از فعالیت‌های انسانی است زیرا نیاز به برنامه‌ریزی برای دستیابی به توسعه پایدار شهری که خدمات محیط‌ زیستی و اجتماعی شهر را فراهم کند، بسیار ضروری است.

وی افزود: برگزاری وبینار مذکور با هدف برداشتن گامی در راستای پیوند دانشگاه و مدیریت شهری و استفاده هر چه بیشتر نظر متخصصین و  صاحب نظران در موضوعات و مسائل شهری برگزار شد.

معاون شهردار در ادامه اظهار داشت: آگاهی از وضعیت محیط زیست و اتخاذ تصمیمات نادرست، ممکن است منجر به بروز عواقب شدید و پیش‌بینی نشده شود لذا در نظر است در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی هنری نشست های تخصصی و کاربردی برگزار شود تا شاهد پروژه های موفق بیشتری باشیم.

گفتنی است؛ این وبینار با همکاری اداره آموزش شهرداری کرج و با مشارکت فعال دانشجویان و کارشناسان شهرداری و شهروندان در بستر اسکای روم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =