روز دختر

در زمانه ای که هجوم فرهنگی افزایش یافته است، باید در پی شناخت دقیق از یگاته دختری باشیم که با کسب فضائل بی نظیر، خود را به بالاترین درجه های معنوی رهنمون ساخت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ هانیه وجیهه با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اظهار داشت: حضرت معصومه‌ (س) در عصر خویش از دانایان بی‌نظیر بودند و با جهادی عظیم در کنار اهداف امام موسی بن جعفر(ع) از حدود و ارزش‌های اسلامی حفاظت می‌کردند.

این مسئول تصریح کرد: آنچه موجب زندگی سراسر نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) می‌شود و از ایشان یک الگوی مناسب برای ما می‌سازد تبعیت ایشان از امام زمانشان است، حضرت معصومه (س) به دنبال امام زمان خود مشکلات را به جان خریدند و رهسپار کشوری دیگر شدند.

وی بیان کرد: حضرت معصومه (س) ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که هیچیک از امام زادگان ندارند؛ حرم آن حضرت و قبر نورانی‌اش برکات بزرگی دارد که در کمتر نقطه‌ای از زمین می‌توان یافت.

وجیهه افزود: در سالروز میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و در روزی که باعنوان روز دختر نامگذاری شده است، شایسته است در زمانه‌ای که موج هجوم فرهنگی غرب به ویژه به سوی جامعه دختران افزایش یافته است، در پی شناخت دقیق از یگانه دختری باشیم که با کسب فضائل بی‌نظیر، خود را به بالاترین درجات معنوی رهنمون ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =