سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج: می توان مهم ترین انتظار مردم را از قوه قضاییه، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار آورد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از  خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد ضمن تبریک گرامیداشت هفته قوه قضاییه به مجموعه خدوم و متعهد و دست‌اندرکاران امر قضاوت اظهار داشت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند دارد.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است، افزود: یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چون خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بدون حمایت‌های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: این ایام فرصت مغتنمی ست برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد، تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مقام شامخ مجتهد متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است تا به نوعی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهاد قوه قضائیه پاس داشته شود.

سلیم نژاد یادآور شد: اولویت های شهرداری کرج در موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری درخصوص اعمال مقررات، قانون آیین دادرسی کیفری مواردی است که بین قوه قضاییه و مدیریت شهری و شورای شهر مورد بحث و بررسی است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج، قضاوت، ظریف ترین، حساس ترین و مهم ترین جایگاه های اجتماعی در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =