حسین کمالی دهقان بسیج

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج: اول ماه ذی‌القعده سالروز میلاد بانویی است که به دلیل پاکدامنی و کرامت بسیار، الگویی شایسته برای دختران امروز است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین کمالی دهقان ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر اظهار داشت: حضرت معصومه (س) با بهره گیری از معارف ناب شیعی و با تلاش بی‌نظیر در راه کسب معارف اسلامی و اجرای آن در زندگی توانست در نزد خداوند دارای جایگاه والایی گردد، از این جهت باید به عنوان بهترین الگو و اسوه برای جامعۀ دختران مورد نظر ‌باشد.

این مسئول تام بودن الگو برای دختران را شرط اساسی آن نام برد و افزود: دختر امروز ما باید الگوی تام داشته باشد، الگوهایی که تنها در یکی از مسائل مثال زدنی هستند الگوهای تک بعدی هستند که نمی‌توان به همه ابعاد وجودی آنها اعتماد کرد اما برخی از الگوها تام هستند و انسان می‌تواند به رفتار، گفتار، زندگی اجتماعی و خدایی شدن و همه ابعاد زندگی آنها اعتماد کند.

وی تصریح کرد: بنابراین با تأمل در سیرۀ عملی،علمی و رفتاری آن حضرت به وضوح می‌توان به جایگاه بی بدیل  آن حضرت به عنوان الگویی جامع  برای دختران ایرانی و دیگر دختران جوامع اسلامی و جوامع بشری پی برد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید سلطانی شهرداری کرج  عنوان کرد: از این رو امید است متولیان فرهنگی  با دغدغه‌مندی هر چه بیشتر برای رشد و پیشرفت جامعۀ دختران ایرانی در راستای نشر و گسترش فضائل حضرت معصومه (س) اقدام نمایند و اینچنین با گام‌های عملی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی حرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =