بازدید پردیس کشاورزی

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با قدمت ۱۲۰ ساله به عنوان یکی از سرمایه های ناشناخته شهر یاد کرد که با داشتن اساتید مجرب و پتانسیل خوب مهجور واقع شده و مردم از این سرمایه عظیم هویتی و ملی بی اطلاع هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، رحیم خستو ظهر امروز سه شنبه سوم تیر ۹۹ با حضور در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ضمن بازدید از مجموعه و دیدار با رئیس و مدیران این واحد آموزشی و گفتگو پیرامون فراهم آوردن مقدمات برگزاری جشن صد و بیست سالگی تأسیس آن، با اشاره به مهجوریت این دانشکده در بین مردم اظهار داشت: پردیس کشاورزی با ۱۲۰ سال قدمت به عنوان نگین و سرمایه کرج و یکی از قدیمی ترین مراکز آموزش عالی کشاورزی است که با داشتن اساتید مجرب و پتانسیل خوبی که دارد اما در بین مردم این کلانشهر مهجور واقع شده و مردم از این سرمایه عظیم هویتی و ملی بی اطلاع هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به پتانسیل های مختلف این دانشکده در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: وجود این مراکز علمی قوی در کنار شهرداری و شورای شهر می تواند از مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت شهر کرج در راستای همکاریهای علمی و تحقیقاتی پیرامون اجرای طرح های شهری در زمینه حفظ محیط زیست، فضای سبز شهری، پسماند و... شود.

خستو به اهمیت هویت شهری و دغدغه و توجه اعضاء شورای اسلامی شهر به بحث هویت شهری کرج اشاره کرد و یادآور شد: باید ببینیم دانشگاه چه انتظاراتی از شورای شهر و مدیریت شهری دارد و متقابلاً ما چه انتظاراتی از دانشگاه داریم و چه کمکی می توانیم به همدیگر کنیم اما این موضوع به شرطی اتفاق می‌افتد که میان این دو روابط مستحکم و پایداری برقرار باشد.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بایستی عظمت و زیبایی این مجموعه ملی و تخصصی که از خیلی آسیب های شهری و سیاسی در این سالها بدور بود این دانشگاه خوشبختانه خود را حفظ کرد به تحول شهر کمک می کند و باید به مردم شناسانده شود. خستو ضمن اعلام همکاری با دانشکده در زمینه برگزاری جشن صد و بیست سالگی آن تصریح کرد: امید است با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این دانشگاه بتوانیم این هویت شهر را معرفی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =