............

تسریع در رفع مغایرت ها به برنامه ریزی مطلوب تر و صحیح‌تر در تهیه طرح تفصیلی شهر کرج یاری می رساند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید به ارسال هرچه زودتر مغایریت ها به شورای عالی شهرسازی و معماری و تهیه طرح تفصیلی طی چند ماه آینده گفت: مطالعات موردی تدقیق پهنه بندی حریم و محدوده قانوی، طراحی طرح های موضوعی و موضعی در حریم شهر از موضوعاتی است که در الویت قرار دارد.

فرزانه صادق مالواجرد، با اشاره به اهمیت بررسی مغایرت های سطح طرح جامع شهری کرج گفت: تغییرات محدوده و حریم، جمعیت، پهنه بندی حریم و محدوده های قانونی همچنین شبکه معابر در راستای تهیه طرح تفصیلی جدید شهر کرج از موضوعاتی است که در بررسی این موضوع حائز اهمیت است.

اعمال مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، مصوبات کمیسیون ماده ۵ و تغییر در نقش و عملکرد معابر اصلی همچنین ملاحظات اجتماعی، اقتصادی، محیطی و اصلاح تصمیمات متعارض از موضوعاتی بود که در این جلسه از سوی مشاور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. 

در جلسه بررسی مغایرت اساسی طرح تفصیلی شهر کرج معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، شهردار کرج، رییس شورای اسلامی شهر کرج، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و نماینده معاون هماهنگی استانداری و اعضای شورای راهبردی حضور داشتند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =