فرهنگی

فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت به دلیل بیماری کرونا و شرایط اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز با حداقل اجرا اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور در سازمان فرهنگی شهرداری کرج با علیرضا رحیمی؛ معاون شهردار و رئیس سازمان دیدار کرد.

در این دیدار افسون تیزویر با قدردانی از همکاری همه جانبه مدیریت شهری کرج اقدامات سازمان فرهنگی در مسیر اطلاع رسانی و آموزش شهروندی را مثبت ارزیابی کرد.

معاون شهردار نیز از زحمات کادر درمانی و پزشکی البرز در مسیر مقابله با کرونا تشکر کرد و ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های اعلامی، اظهار داشت: بسیاری از برنامه هایی که از قبل در تقویم سازمان از قبیل جشن‌ها، تجمع ها و جلسه ها و... گنجانده شده بود به جهت تاکید حوزه بهداشت برگزار نشد.

علیرضا رحیمی، یادآور شد: جشن‌های دهه کرامت که قرار بود با اجرای موسیقی زنده سنتی در بوستان‌های مناطق دهگانه کرج برگزار شود به همان دلیل ملغی گردیده و تنها به برگزاری ۲ جشن در مورخ پنجم تیرماه و در شب ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام اکتفا شد.  

وی خاطرنشان کرد: تمامی مراسم مذکور با حفظ فاصله فیزیکی، رعایت نکات بهداشتی و تاکید استفاده از ماسک و دستکش و تهویه مناسب اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =