بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم تغییر شیوه جمع آوری زباله گفت: به سراغ کاهش تولید زباله در خانه و محل کار برویم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند در نوزدهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضا کمیسیون برگزار شد، اظهارداشت:  در حال حاضرمدیریت پسماند از مسائل پیش روی مدیریت شهری است که بایستی به دنبال شیوه های جدید در تغییر الگوی مصرف و تولیداتی که پسماند کمتری دارند برود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج به نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله‌ از منزل  در بین شهروندان اشاره و عنوان کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری در حوزه خدمات شهری نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله‌ها از منزل در بین شهروندان شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج افزود: اجرای طرح مکانیزاسیون جمع آوری پسماند با هدف تسهیل در امر جمع آوری پسماند و به منظور بالا بردن سرعت جمع آوری و جلو گیری از ایجاد بیماری، برطرف کردن نگرانی های بهداشتی همچون تجمع آلودگی و میکروب و حذف دخالت دست در امر جابه جایی زباله ها و پسماندهای خانگی است.

بزنی بیرانوند به مافیای زباله گردی و چرخ دستی ها  اشاره کرد و افزود: نگاه سنتی به پدیده زباله جمع کنی به این معنا که عده‌ای از سر نیاز اقتصادی و سیر کردن شکم موادی را در بین زباله‌ها پیدا کنند گذشته است که امروزه با پدیده شبکه ای و مافیایی با پدیده زباله گردی مواجه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =