زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری اسناد قراردادهای سازمان همیاری شهرداری استان البرز برای رسیدگی به قراردادها ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شورای شهر بر اساس قانون نظارت است، اظهارداشت: نظارت دو جنبه دارد یکی نظارت بردستگاه اجرای متولی به شهرداری و دیگری نظارت برخود شخص است که مجموعه اعمال افراد باید توسط شورا بررسی شود تا خدشه ای به صاحت شورا وارد نشود ولی متاسفانه در این دو موضوع خیلی موفق نبوده ایم و بخاطر این است که در حوزه نظارت آدرس ها را دقیق اعلام نمیکنیم  و دقیق پاسخ نمی گیریم  و احتمالا توان بررسی دقیق پاسخ ها نیز وجود ندارد.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج افزود: در هفته سوم دی ماه سال گذشته بر اساس اطلاعات رسیده تذکری به شهردار ارایه دادم و اسنادی از شهردار خواسته بودم مبنی بر اسناد قراردادهای ماده 31 شهرداری (ترک مناقصه یا مزایده) از سازمان همیاری شهرداری های استان البرزتا رسیدگی شود.  

 زارع تصریح کرد: اینجانب اسناد مربوط به  قراردادهای منعقده با سازمان همیاری شهرداریهای البرز را خواستار شده ام که برغم گذشت 5 ماه هنوز شهرداری اطلاعات را به شورا ارسال نکرده است، با در نظر گرفتن مدت زمانی قانونی پاسخگویی شهرداری به تذکرات اعضای شورا، انتظار می رود تمام نیروها برای پاسخ به ابهامات و تذکرات نمایندگان مردم که اعضا شورای شهر هستند باید بسیج شوند و در کمترین زمان ممکن ظرف یک هفته تا پانزده روزپاسخ ها و مدارک ارائه شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: وقتی نیروها برای پاسخگویی بسیج شوند نقش شورا نمایان می شود که رسیدگی و پی گیری انجام می شود و نشان می دهد نظارت صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: وظیفه شورای اسلامی شهر فقط تصویب بودجه نیست وظیفه اصلی شورا بررسی مصوبات و پی گیری است؛ اعضای شورای شهر ساختار وظیفه مندی در قبال شهرداری و شورا دارند که قانون مشخص کرده است در این راستا بعضا شاهد هستم برخی همکاران دخالت می کنند و دخالت غیرقانونی و بی جا در برخی رسیدگی ها دارند که بایستی توجه شود.  

زارع تاکید کرد: همه موارد و همه  مسیر را قانون مشخص کرده است که خواهش میکنم همه توجه کنند و همه تلاش کنیم از حیثیت شورای شهر دفاع و صیانت شود .

وی تاکید کرد: موضوع تهاترهای شهرداری را نیز خواستارم که گذشت زمان باعث سوخته شدن این اطلاعات است و امکان رسیدگی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =