ماندگاری

استاد حوزه علمیه قم بالاترین رسالت روحانیون و ائمه جماعات برای تبلیغ دین اسلام را امیدافزایی دانست.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری که در دومین گردهمائی تخصصی ائمه جماعات شهرداری کرج حضور داشت، توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه شده است را راه نجات کشور از هر گونه هجمه و مشکلی بیان کرد.

حجت الاسلام ماندگاری، این بیانیه را شامل سه رکن اساسی عنوان کرد و ادامه داد: نخستین رکن این بیانیه بر عدم هراسیدن تاکید دارد. هراس از سه چیز: کمی عدد یاران، بزرگنمایی دشمن و مشکلات پیش رو.

وی افزود: رکن دوم بیانیه تاکید بر امیدواری است.

این استاد حوزوی تصریح کرد: نشان دادن مشکلات به مردم تنها به ناامیدی و یأس آنها می انجامد. باید بکوشیم دستاوردها را به مردم نشان بدهیم و آنها را نسبت به ایستادگی مقابل مشکلات مقاوم و امیدوار نگه داریم.

حجت الاسلام ماندگاری، با تاکید بر اینکه هر جا مردم با امام و ولی امر خود همراه و همسو بوده اند، پیروزی حاصل شده است، نمونه این اتفاق را در دفاع مقدس عنوان کرد و از ائمه جماعات خواست نسبت به ایجاد همسویی میان مردم و رهبر انقلاب بکوشند.

وی، سومین رکن از ارکان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را مجاهدت عنوان کرد.

ماندگاری، گفت: این روزها آفت تنبلی و منفعت طلبی در بسیاری از بخش های کشور رخنه کرده که ضروری است در قبال این آفات مجاهدت به خرج داده و با آنها مقابله شود.

این نشست صبح امروز پنج شنبه، با حضور اکبر سلیم نژاد رئیس شورای شهر کرج و منصور وحیدی؛ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، ائمه جماعات شهرداری کرج و برخی مسئولان ستاد اقامه نماز این دستگاه در باشگاه میلاد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =