جلسه گمیسون عمران

افتتاح طرح های عمرانی رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته است لذا باید برای رفع موانع اجرایی پروژه ها تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد در چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: پروژه فوق با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و رفع معارضین ملکی تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج افتتاح پروژه‌های شهرداری را نفسی تازه در شهر توصیف و تصریح کرد: باید مشکلات پیش پای پروژه‌ها برداشته‌ شده تا پروژه در زمان مشخص به بهره‌برداری رسیده و افتتاح آن در زمان‌بندی مشخص‌شده با حضور مردم انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: گزارش به‌ موقع و دقیق مسائل مربوط به پروژه در برطرف شدن مشکلات آن تأثیر به سزایی داشته و باید نسبت به این مهم دقت نظر کافی داشته باشند.

سلیم نژاد به پروژه کنارگذر مهرشهر اشاره و بیان کرد: جهت اجرای پروژه می بایست اراضی واقع در ضلع شرقی پروژه تملک و در خصوص ترافیک خیابان گلستان راهکار مناسب اتخاذ نمود. وی یادآور شد: پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) در منطقه ۴ شهرداری کرج در امتداد خیابان گلستان ( کمربندی شرقی مهرشهر کرج) حدفاصل راه آهن تهران- تبریز تا تقاطع مسیح پاکدل قرار دارد.

وی به فازبندی پروژه ها اشاره کرد و افزود: جهت تسریع در اجرا و بهره برداری پروژه با توجه به معارضین ملکی و انحراف ترافیک، اجرای مسیر بزرگراه در چهار فاز اصلی برنامه ریزی شد.

این عضو شورا گفت: فازهای اجرایی پروژه به شرح ذیل می باشد شامل: فاز یک: اجرای مسیر بزرگراه از تقاطع راه آهن تهران تبریز تا کیلومتر ۷۴۰، فازدوم: اجرای مسیر بزرگراه از کیلومتر ۷۴۰ تا بلوار دانش، فاز سه: اجرای مسیر بزرگراه از بلوار دانش تا خیابان ۲۰۰ و فاز چهارم: اجرای مسیر بزرگراه از خیابان ۲۰۰ تا بلوار مسیح پاکدل  است که تحویل فاز یک و دو پروژه در یک مرحله جهت بهره برداری تا خیابان دانش و تحویل فاز سوم و چهارم پروژه هر کدام به صورت جداگانه جهت بهره برداری در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =