5

در دیدار مشترک معاون فرهنگی شهردار کرج با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر عزم جدی مدیریت شهری کرج در مبارزه با اعتیاد تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این دیدار علیجانی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز معضل اعتیاد را بحثی جهانی عنوان کرد که تمامی کشورهای دنیا با آن مواجه هستند.

 وی با تاکید بر تاثیرات مستقیم مواد مخدر در اقتصاد، فرهنگ و امنیت یک کشور نقش مدیریت شهری را در راستای کنترل و پیشگیری حیاتی دانست و ابراز داشت: مجموعه کارهای صورت گرفته توسط سازمان فرهنگی در کرج مثبت بوده است.

در ادامه معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته این سازمان از قبیل انتشار پبام های آموزشی به صورت بنر و تلویزیون شهری، برگزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع رهایی از اعتیاد در فضای مجازی، برگزاری جلسات تخصصی با موسسات فعال در حوزه درمان و مشارکت و حضور در افتتاح خانه سمن ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد، تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در حوزه های اجتماعی با هدف پیشگیری از اعتیاد مانند آموزش شهروندی، فرهنگ سازی به ویژه در محله های آلوده و پر خطر شهری را اعلام می کند.

 علیرضا رحیمی در خاتمه ضمن تاکید بر گنجاندن این برنامه ها در اصول آموزش شهروندی از برپایی نمایشگاه های آموزشی با موضوع های پیشگیری و شناخت عوارض موادمخدر صنعتی طی هفته آتی در سطح شهر خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =