خلیلی

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت نیروها، امید، آرامش، آسایش، زیبایی و پاکیزگی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در آیین بهره برداری از پل یادگار امام (مکمل زیرگذر آیت الله هاشمی) که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: با گذشت چهار هفته از افتتاحیه های جهادی مدیریت شهری سرعت و کیفیت پروژه ها رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

وی با بیان این که در پروژه ها باید ۲ اصل سرعت و کیفیت رعایت شود، افزود: در صورتی که این دو بعد مدنظر قرار گیرد، رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را به همراه دارد.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: شهردار کرج با حمایت اعضای شورای شهر کرج اقدامات خوبی را شروع کرده ولی هنوز راه بسیاری در راستای آبادانی و عمرانی این کلانشهر مانده است.

خلیلی اردکانی همچنین از افتتاح چندین پروژه خدماتی، ترافیکی و عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از بهره گیری از ظرفیت نیروها، امید، آرامش، آسایش، زیبایی و پاکیزگی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =