افتتاحیه کنارگذر یادگار امام

رئیس شورای شهر کرج از شجاعت، امیدواری دادن به مردم، مجاهدت و انقلابی گرایی به عنوان شاخصه های مدیران در گام دوم انقلاب یاد کرد و گفت: مدیرانی که قدرت ریسک پذیری و شهامت تصمیم گیری ندارند، به نفع افراد لایق از صحنه خدمت کنار بروند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل ازخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد صبح امروز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) با بیان اینکه صاحبان تریبون ها در شهر به دور از گروه گرایی مردم را در جریان اقدامات انجام شده بگذارند، اظهار داشت: درآمدزایی و تعریف پروژه های عمرانی در شرایط تحریم و تورم کار سختی است و چنانچه مردم را از خدماتی که به آنها ارائه می شود، آگاه سازیم، توطئه های دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان را خنثی می سازیم.

 وی افزود: از حمایت های استاندار محترم برای پیشبرد پروژه های عمرانی به ویژه پروژه های قطار شهری و بزرگراه شمالی قدردانی می کنم و با تصویب و تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیارد ریالی از سوی دولت شاهد اتصال قطعه دوم اتوبان همت به بزرگراه سردار سلیمانی و ایجاد یک کمربندی با استاندارد آزادراهی برای تردد مسافرین استانهای غربی و شرقی خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: گرچه بنده به انتقاد تریبونی اعتقادی ندارم لکن اکیدا به استفاده از مدیران شجاع و انقلابی تاکید دارم، اینکه برخی مدیران شهری به دنبال شیک پوشی و دیر آمدن و زود رفتن باشند، چاره نیست و اکنون که بنای کارهای بزرگی را گذاشته ایم، مدیران باید لباس کار به تن کنند و به میدان خدمت قدم بگذارند. اگر کسی در خود احساس ریسک پذیری و شهامت نمی کند، کناره گیری نماید.

به گفته سلیم نژاد، در حال حاضر شاهد اجرای نهضت آسفالت و ساماندهی معابر اصلی و فرعی هستیم که عملیات گسترده عمرانی با هزینه کرد میلیاردها تومان اعتبار را شامل می شود، این کارها در کنار افتتاح پروژه های عمرانی در روزهای شنبه هر هفته اقدامات ارزشمندی است که باید در راستای ایجاد امیدواری در جامعه به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =