امیر حسین کاظمینی

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج: خط کشی های ممتد و منقطع با هدف منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به استفاده کنندگان از مسیر و راهنمایی انجام می گیرد که موجب  کاهش حوادث رانندگی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ امیرحسین کاظمینی با بیان اینکه خط کشی معابر و خیابان‌ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان دارد افزود: در همین راستا این منطقه اقدام به اجرای بیش از سه هزار متر خط کشی محوری در خیابان چمن ۳ کرده است.  

وی با اشاره به اجرای فعالیت های ایمن سازی معابر منطقه گفت: همچنین ۵۰ عدد علائم انتظامی در این محدوده نصب شد. 

وی با تاکید بر اینکه تمام عملیات خط کشی و تابلوگذاری در این محدوده براساس دستورالعمل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج انجام شده است، ادامه داد: در آینده نزدیک عملیات آرامسازی این معبر نیز انجام خواهد شد. 

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه این اقدامات با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، حرکت رانندگان بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و بهبود وضع ترافیکی با روانسازی و ایجاد نظم ترافیکی در خیابانهای سطح منطقه عملیاتی شده است، ادامه داد: این طرح بعد از اجرای عملیات روکش آسفالت عملیاتی شد تا زمینه نظم بخشیدن به رفت و آمد وسایل نقلیه و پیشگیری از برخورد و کاهش حوادث را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =