غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از فراخوان طرح های پژوهشی سال ۹۹ این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با هدف مدیریت طرح های مطالعاتی تحقیقاتی و کاربردی کردن تحقیقات علمی در مدیریت شهری از اعضاء هیات علمی دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، موسسات پژوهشی و فناوری دولتی و غیر دولتی دعوت می نماید با ارسال طرح نامه های پژوهشی در این فراخوان شرکت کنند.  

این مسئول افزود: این مرکز در راستای افزایش بهره‌ وری خدمت‌رسانی به شهروندان و ارایه مستندات علمی و مشورتی به اعضاء و کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر کرج از مراکز علمی- پژوهشی، مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشگران جهت انجام طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی مورد نیاز شهر کرج دعوت به‌ عمل می‌آورد.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به شرایط ارسال طرحنامه پژوهشی اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است پژوهشگران به عناوین اولویت پژوهشی ارائه شده توجه نموده و از ارائه طرحنامه‌های پژوهشی تکراری اجتناب نمایند، زیرا طرحنامه‌های پژوهشی انتخاب شده از این عناوین در اولویت نخست بررسی خواهند شد و طرحنامه‌های خارج از فراخوان به شرط بدیع و نوآورانه بودن دریافت و در اولویت دوم مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مهدوی تصریح کرد: انجام طرح پژوهشی توسط اشخاص حقوقی (دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شرکت‌های مهندسین مشاور دارای مجوز رسمی از مراجع ذی‌صلاح) برای این مرکز در اولویت نخست قرار دارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: اشخاص حقیقی پیشنهاد دهنده پژوهش حداقل باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط با موضوع پیشنهادی باشند.

وی گفت: پژوهشگران جهت ارائه پیشنهاد پژوهشی خود، فرم طرحنامه پژوهشی (فرم شماره ۱) را با مراجعه به سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به آدرس الکترونیکی  rsc.karaj.ir، منوی چارچوب پژوهشی، زیرمنوی فرم‌ها دریافت نموده و پس از تکمیل به همراه مستندات (به شرح ذیل) به دبیرخانه مرکز پژوهش شورای شهر کرج تحویل نماید.

مهدوی به مستندات طرح‌نامه پژوهشی اشاره کرد و افزود: یک نسخه پرینت شده از فرم تکمیل شده، معرفی‌نامه پژوهش (با امضاء معاون پژوهشی دانشگاه یا مدیرعامل شرکت‌ها و موسسات پژوهشی)، شناسنامه علمی و پژوهشی (رزومه) پیشنهاد دهنده اصلی طرح هستند که دبیرخانه مرکز پژوهش از دریافت طرحنامه‌های ارسالی خارج از قالب فرم‌ مورد تائید مرکز (فرم شماره ۱)، فاقد امضای پیشنهاد دهنده پژوهش و فاقد معرفی‌نامه معذور است.

وی تاکید کرد:  ضروری است فایل word و pdf طرحنامه به همراه فایل رزومه و تصویر معرفی نامه پیشنهاد پژوهشی به پست الکترونیک مرکز پژوهش شورای شهر کرج به آدرس  rsc@karaj.ir ارسال شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: عناوین اولویت‌های پژوهشی شورای شهر و شهرداری کرج در سال ۱۳۹۹ در سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به آدرس الکترونیکی rsc.karaj.ir قابل مشاهده می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =