11

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج: تخریب بیش از ۶۰ مورد تفکیک اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در ۲۰ روز گذشته صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ امیرحسین کاظمینی با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه با جدیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: ساخت وسازهای غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکامِ بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد.

وی افزود: تخریب این بناها با هدف صیانت از حقوق شهروندی با حکم قضایی و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای بدون پروانه و غیر مجاز تخریب شدند.

این مسئول با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار کرد:  جلوگیری از ساخت و سازها باید به صورت هدفمند، برنامه ریزی شده و با قدرت انجام شود تا از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود.

 سرپرست منطقه ۴ با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ماموران شهرداری، نظارت بر ساخت ‌و سازها در شهر و جلوگیری از احداث بنای غیرمجاز است، گفت: در این راستا مامورین منطقه با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند. از شهروندان نیز تقاضا می کنم در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۷ این موضوع را برای انجام برخوردهای قانونی، اطلاع دهند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =