5

نقش سازنده پروژه ها و فعالیت های عمرانی در سطح منطقه به جهت تغییر چهره شهر و روان سازی تردد و ایجاد فضای مناسب برای شهروندان به ویژه در مناطق کم برخوردار امری مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سیدرضا فیض با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده پروژه های عمرانی مطلوبی طی سه ماه گذشته در سطح منطقه اجرایی شده است، گفت: درهمین جهت عملیات اجرایی تراش و روکش آسفالت بلوار شمس (۴۵متری گلشهر) به مساحت بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع آغاز و در حال انجام است.

وی زیرسازی و روکش آسفالت ضلع جنوب میدان خوارزمی (حصارک) و ساماندهی ایستگاه تاکسی این محدوده همچنین عملیات جدولگذاری انتهای بلوار شهید ایرانی و اتمام عملیات زیرسازی و روکش آسفالت محوطه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بلوار مصطفی خمینی را با صرف بالغ بر ۲۰۰ تن آسفالت را از اقداماتی برشمرد که طی سال جاری به اجرا درآمده است.

این مسئول در تشریح دیگر اقدامات عمرانی منطقه به بهسازی و مرمت و لکه گیری معابر ضلع غربی ۴۵متری گلشهر، حفر ۱۲ حلقه چاه جذبی در ۴۵ متری گلشهر حدفاصل بهشتی تا بلوار هوشیار و گلزارغربی همچنین حدفاصل مترو تا پل حسین آباد شمال و جنوب به منظور جلوگیری از آبگرفتگی عنوان کرد.

مدیر منطقه ۵ در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در ارتقاء کیفی خدمات در محلات مختلف، همچنین آماده‌سازی فضا برای زندگی بهتر و راحت‌تر در مناطق کم‌برخوردار که می‌تواند بخشی اقدامات حمل و نقلی و ترافیکی و بخشی عمرانی و فضای سبز باشد، توازن ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =