اخبار شورا

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج: تعامل دوجانبه مدیریت شهری و پردیس کشاورزی می تواند مرکز استان را به شهر سبز ایران تبدیل نماید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در دویست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیئت همراه برگزار شد، اظهار داشت: سالهاست که ما منتظر همکاری مراکز علمی همچون پردیس کشاورزی جهت رفع مشکلات زیست محیطی و ‌فضای سبز شهر هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم این جلسات خروجی قابل توجهی در شهر داشته باشد و به نشستی آمیخته به شعار و مصوبات بدون خروجی تبدیل نشود، تصریح کرد: پردیس کشاورزی کرج فرصت های محیطی بسیار خوبی دارد ‌که می توان از زمینه های علمی آن در بخش فضای سبز و محیط زیست بهره جست و از فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان داشت: می توان جهش مهمی در رسیدن به اهداف دوجانبه مدیریت شهری و دانشکده پردیس کشاورزی داشت و شاهد اتفاقات قابل توجه بود، می توان از ظرفیت های بزرگ در حوزه زیبایی های پردیس کشاورزی بهره برد و کرج را به شهر سبز علمی در ایران تبدیل نماید. امیدواریم نشست های دیگری نیز برگزار گردد و طرفین مصوبات این نشست را تا مرحله اجرا پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =