افتتاح

شهرداری ها و اعضای شورای شهر در بحران های سال های اخیر محور اصلی خدمات رسانی بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی جمالی نژاد در آیین رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری کرج با بیان اینکه سال گذشته سازمان شهرداری‌ها بیش از ۲۰ بحران را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: ابتدای سال گذشته کار با سیل شروع شد و ۲۵ استان کشور را درگیر کرد.

وی با بیان اینکه استان البرز در سیل سال گذشته معین استان های جنوبی کشور شد و به خوبی در این حوزه قدم برداشت، افزود: هجوم ملخ ها، زلزله، آتش سوزی مراتع و غیره از دیگر بحران هایی بود که شهرداری‌ها برای مدیریت آن تلاش کردند.

جمالی نژاد با بیان اینکه شهردار جوان کرج و اعضای شورا بسیار تلاشگر هستند، عنوان کرد: برنامه های خوبی در کرج اجرایی شده و پروژه های بزرگی در حال تکمیل است.

معاون وزیر در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان، اضافه کرد: این ویروس کشور های پیشرفته را نیز با چالش جدی مواجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با بحران کرونا بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی بیکار شد این در حالی است که در ایران پروژه های عمرانی همزمان با شیوه این ویروس در حال اجراست.

این مسئول با اشاره به احداث ۱۶۰ هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه های مصوب سال ۹۸ در کشور، گفت: علاوه بر این، سال گذشته ۴۰ هزار پروژه زود بازده نیز با همکاری بسیج آغاز و تکمیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =