7

بخش مهمی از کیفیت فضای شهری به سیما و منظر باز می گردد، وجود دیواره ها، نماها و مبلمان شهری نازیبا و آلوده به انواع کاغذهای چاپی و رنگی، باعث آزار شهروندان می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عباس حق محمد لو با بیان اینکه که بخش مهمی از کیفیت فضای شهرها به سیما و منظر شهری باز می گردد، گفت: وجود دیواره ها، نماها و مبلمان شهری نازیبا و آلوده به انواع کاغذهای چاپی و رنگی، باعث آزار شهروندان می شود، در این راستا عملیات امحاء و پاکسازی آگهی ها و دیوار نویسی ها و رنگ آمیزی دیواره ها به ویژه در مسیرهای پرتردد از موضوعاتی است که به جد در سطح منطقه ۷ پیگیری و اجرا می شود.

وی داشتن شهری زیبا و همگون را حق مسلم شهروندان دانست و آلودگی های بصری را از جمله عوامل ایجاد دغدغه ذهنی برای شهروندان خواند و افزود: فراگیری و گستردگی این پدیده گاه تا جایی است که هرج‌ومرج دیداری را سبب می شود تا حدی که در  زشتی و زیبایی نمای کلی شهر نیز مؤثر است.

این مسئول از جمله فعالیت های صورت گرفته در این راستا به نصب ۸۰ عدد تابلو مزین به نام شهدا، صدور ۱۰۰ مورد اخطار به صنوف متخلف اشاره کرد و افزود: جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و رفع زواید شهری به تعداد ۹۰ مورد در محورهای بلوار موذن، بلوار میرزایی پرور و بلوار انقلاب و خیابان قائم انجام شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =