22

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج: طرح ایزوله کردن اطراف پایانه شهید کلانتری کرج با هدف کاهش ترافیک اتوبان تهران کرج با حضور دستگاه های ذیربط در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛، محمدرضا احمدی نژاد در نشست تخصصی پیرامون ساماندهی ترافیکی پایانه شهید کلانتری که با حضور رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج و رئیس پلیس راه استان البرز برگزار شد، بر ضرورت ساماندهی و ارتقای ایمنی محدوده پایانه شهید کلانتری تاکید و اظهار داشت: با توجه به اهمیت پایانه شهید کلانتری در شهر کرج، تمهیدات ویژه ای برای رفع مشکلات ترافیکی این محدوده در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته عملیات تعریض مسیر قبل از ورودی شهید فهمیده تا مهرویلا توسط راهداری انجام، ایزوله کردن مسیر آزاد راه در محدوده مورد نظر اجرا خواهد شد.

احمدی نژاد تصریح کرد: پس از طرح مسائل و بررسی پیشنهادهای اصلاحی به منظور ساماندهی ترافیک آزاد راه" محدوده پایانه شهید کلانتری" مقرر شد در محدوده مذکور زیر ساخت تامین نظارت تصویری توسط شهرداری فراهم شود و دسترسی به سامانه در اختیار پلیس راه قرار گیرد.

به گفته این مسئول ، تامین ناوگان لازم برای دسترسی از مبادی اصلی شهر به مقصد ترمینال شهید کلانتری توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر انجام خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر تغییرات لازم جهت ایجاد خروجی اتوبوس ها از ضلع جنوب غربی ترمینال و یک طرفه کردن مسیر " محدوده ضلع غربی ترمینال" ظرف مدت یک ماه را اجرا خواهد کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =