حلقه دره

تلاش‌های ارزنده سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در طول یکسال اخیر باعث شده است که روند رو به بهبودی را جهت رفع مشکل بوی نامطبوع زباله شاهد باشیم .

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حجت الاسلام عظیم زاده با حضور در مرکز دفع پسماند حلقه دره از اقدامات صورت گرفته در این مرکز بازدید کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه بوی نامطبوع زباله در این مرکز همیشه باعث ناراحتی شهروندان ماهدشت بوده است، گفت: تلاش‌های ارزنده سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در طول یکسال اخیر باعث شده روند رو به بهبودی را جهت رفع مشکل بوی نامطبوع زباله شاهد باشیم.

این مسئول افزود: مشکلات موجود در حلقه دره امری است که از سالیان گذشته وجود داشته است و بدلیل عدم رسیدگی های لازم مشکلات آن انباشته و تبدیل به چالشی اساسی برای کرج و شهرهای همجوار شده است.

امام جمعه ماهدشت خاطرنشان کرد: هر چند شهرداری ها باید بعنوان متولیان زباله اقدامات فنی لازم را برای مدیریت آن بکار ببرند ولی شاید مهم تر از آن نقشی است که ما شهروندان می توانیم با تولید کمتر زباله ایفا کنیم.

حجت الاسلام عظیم زاده با ابراز خرسندی و قدردانی از اقدامات انجام شده، گفت: با مدیریت فعلی می توان گذشته را جبران کرد.

وی در پایان افزود: مرکز حلقه دره با پتانسیل‌های موجود می تواند خود را اداره کند و دیگر نباید بگوییم حلقه دره را جابه جا کنیم بلکه باید با مشارکت تمامی شهرهای اقماری مشکل را حل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =